fredag 20. desember 2013

En ny start?

Etter ein lang pause som mye har vært grunnet graviditet og baby nr to, så prøver eg meg igjen på litt blogging. Å blogge skal være kjekt, ikkje stress. Dette e viktig, altså. Derfor har eg sydd masse, men ikkje blogga. Det e faktisk så lenge siden at eg hadde glømt passordet mitt, og måtte knote litt før eg kom på det. Men det kom til slutt! 
I det siste har eg brukt endel tid inne på andre kjekke blogger, og kjenne igjen at eg fikk litt lyst til å prøve meg igjen. Så får me se ka tiden bringer. Ipaden bør jo ikkje gjøre ting vanskeligere, i alle fall. Fint å kunne blogge fra den. Enkelt og greit! 

Velkommen tilbake, du som leser. Eg kan ikkje love at eg skal blogge kver dag eller kver uke, men når eg har lyst så skal eg :). Gleder meg til det. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar