fredag 20. desember 2013

Auatraliashorts i julegave

Nå er jula kun dager unna, og eg har lovet bort to hjemmesydde julegaver. Jammen godt at eg ikkje har lovt fleire, for dagene fyker alt for fort.... Den eine blei i alle fall ferdig i dag. Ønsket fra mammen var sommerklær, og valget falt då på ein søt retro seleshorts fra "børnetøj du selv kan sy" som eg har sydd til eldstejenta når hu var liten. Fin modell, syns eg. Og enkel å sy, uten sidesømmer.

Ok. Sidelengs bilder får duge i dag, med ny app og liten teknisk innsikt. Sånn ser shortsen ut framme.


Og sånn er den bak. Eg har sydd to knapper på kver sele, sånn at den kan brukes litt lenger

Og dette blei og første gang eg fikk brukt størrelseslappene mine. Kjekt :)

Mønster: børnetøj du selv kan sy
Stoff: Stoff og Stil, knapper fra den gode gamle knappeskuffa mi :) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar