mandag 16. april 2012

Søtt og tøft babysett

Eg skulle lage et enkelt, søtt, litt tøft, fint og guttete sett til ein liten gutt som blei født i går kveld. Kjekk oppgave. Eg fekk og brukt endel rester på desse små plagga. Eg har litt smått med guttestoff i jerseyhaugen min, så bodyen er fra ei ubrukt t-skjorte. litt spent på kvaliteten der... me får se. Det e mulig eg syr ein ny body etter kvert uansett, for eg klarte å gjøre den samme feilen når eg klippa som eg gjorde sist eg sydde denne modellen. Ingen sømrom i ermehullene... Irriterende, men lite å gjøre med den saken.. Begge mønster e fra Ottobre, og stoffene e diverse rester (pluss ei t-skjorte)
Bodyen framme, litt smal over skuldrene.. Knappene er fra Lykkedragen. Endelig kan eg og klemme på deilige plastknapper i flotte farger.. juhu!

Buksa framme. Sømmen framme har eg lagt til, siden  eg brukte rester..

Buksa bak, med god plass til bleia.

Settet bak

Sette framme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar